субота, 12. мај 2018.

ONA


Piše. Rastko Ivanović

Ona je devojčica koja se neprestano igra sa svetlošću samog svemira. Ona je devojčica koja neprekidno juri sunce kako bi ga zgrabila i poigrala se malo njegovim koliko oštrim toliko i iskričavim zracima. Ona je devojčica zbog koje ja u sebi moram neprekidno da ponavljam sva imena cveća kako bih je uopšte i opisao. Ona je devojčica koja mi se smeši dok lagano skakuče kroz život. Ona je i devojčica koja je uslov moja vlastite imanencije. I bez nje ni ja nikada ne bih bio ja. Ona je devojčica koja mi svakog bogovetnog jutra dobacuje veliki crveni balon kako bih ja mogao da otputujem negde sasvim daleko. Tamo negde iznad duge.

Jer ona je devojčica koja u meni neprestano budi nove i nove zanose. I zbog nje svakog dana ja putujem sve dalje i dalje. Zbog nje svake noći ja sanjam miris mora. Zbog nje i na javi ja sanjam da je sav užas sveta zapravo samo san. 

Jer ona je ta koja je večno mlada. Ona devojačka zvezda čista i položena u sam nebeski bezdan.

Jer ona je Nevena i ona je Sve. I s njom ovaj naš svet je bio jeste i zauvek će ostati večito mlad!


https://sveoneveni.blogspot.rs/

Нема коментара:

Постави коментар