понедељак, 7. мај 2018.

VAPAJ


Piše: Rastko Ivanović

Najdraža moja volim te. I tako mi nedostaješ. Nedostaje mi sve što ima veze sa tobom. I tvoj osmeh. I tvoje okice. I kad nespretno ljuštiš mandarinu. Nedostaje mi i tvoj korak i tvoj pogled i tvoj dodir. I one crne sandale koje nosiš leti. I one crvene cipelice. I tvoj ručni zglob. Nedostaje mi i tvoja nežnost i tvoja krilatost. I tvoja nesigurnost i tvoja nestrpljivost i tvoja skakutavost.

I znaš šta još mi nedostaje? I tvoje lice koje je kao izvajano i ta tvoja sjajna koža i ta tvoja bujna, kovrđava kosa. Volim je i kad je puštena i kad je rasteruje vetar i kad je sva onako skupljena. Tad si mi moja najdraža posebno lepa. Ali znaš da te ja volim u svakom tvom izdanju. I sve baš sve volim što ima veze s tobom. Tako da te volim i kada praviš zvezde na suncu i kad me gledaju tvoje nimalo hrišćanske grudi. I kada me osmotri ta tvoja okrugla i tako neodoljivo široka zadnjica. Zadnjica koja bi mogla da pridržava dve ako ne i sve četiri četkice za zube. I znaš šta još volim? Način na koji se ti krećeš. Jer druge žene hodaju dok ti naprosto kliziš. Jer su tvoji pokreti tako valoviti i puni neke čudesne teško opisive mekote. I znaš zašto te još volim? Zato što na tebi kao daje urezan sam amblem sunca. I baš zato ti si bila jesi i uvek ćeš za mene biti moj Bog Dana.

Jer kad si ti tu pored mene i vazduh se nekako uskomeša. I on sam kao da u tvom društvu postaje nekako topliji. Jer ti pališ sve. I pored tebe sve ama baš sve počinje da zri.

I opet mislim na to tvoje tako zarumenjeno lice. I na to tvoje tako sjajno čelo. I na onu tvoju fejk torbu koju ti nimalo ne voliš. A tek onaj tvoj miris joj šta mi on tek radi. Bebo moja najdraža. Bebo moja najmilija. Lepotice moja. Nedostaje mi sad i da dodirujem tvoje reči. I da dodirujem tvoj šapat. I tvoju tišinu. Uh i ona tvoja ramena boje meda. I one udubljine na tvom prelepom vratu. Joj znaš koliko te volim. I koliko te želim. I koliko sam grešan. I koliko sam ispao zao. Znam da nema nikakvog opravdanja i da ne postoje reči a ni dela iskupljenja u mom slučaju.

Mogu samo da žudim za tobom. Da čeznem za tobom i za tvojim prisustvom. I da do kraja celim svojim bičem činim samo jedno. Da zauvek vapim za Tobom.

https://sveoneveni.blogspot.rs/

Нема коментара:

Постави коментар